روز جمعه مورخه 20 شهریور 94 با 37 نفر از همنوردان گروه کوهنوردی آذربایجان به قله چیچکلی شهرستان عجبشیر صعود کردیم .

صبح ساعت 6 از تبریز حرکت و پس از صرف صبحانه در پارک کمربندی آذرشهر به عجب شیر رسیدیم از فلکه ورودی شهر دور زده و پس از کمی برگشت به سمت تبریز به جاده روستائی سمت راست جاده تغییر مسیر دادیم و از ریل راه آهن گذشتیم . سپس به روستاهای مهماندار و دیزج رفته و از آنجا به روستای چنار رسیدیم . در ورودی روستای چنار چشمه آبی وجود دارد که همنوردان آب کافی برای صعود برداشتند . در انتهای روستا کنار قبرستان از مینی بوسها پیاده شده و به دو گروه تقسیم شده گروه اول به سمت قله و گروه دوم به سمت رودخانه و باغات حرکت کردیم . پس از صعود به قله و صرف ناهار ساعت 5 عصر همگی نزد مینی بوس دور هم آمده و به سمت تبریز حرکت کردیم . به علت اینکه مسئول برنامه من بودم فرصت کافی برای گرفتن عکسهای بیشتر نداشته و دو سه تا عکس زیر را تهیه کردم که باید ببخشید .

جناب آقای دکتر نبی زاده در حال پر کردن کتری آب برای تهیه و تحویل چائی بعد از صرف ناهار . آب رودخانه به حدی زلال بود که براحتی می خوردیم .

عکس مسئول برنامه که توسط آقای مهندس شجاع خانی گرفته شده است .

گزارش تصویری در وب سایت گروه کوهنوردی آذربایجان

منبع اصلی مطلب : سهند توپراقی
برچسب ها : گروه ,صعود ,تبریز ,کردیم ,کافی برای ,حرکت کردیم ,روستای چنار ,تبریز حرکت ,کوهنوردی آذربایجان ,گروه کوهنوردی آذربایجان